Keramika Mynte ???


Jako keramika Mynte od IB LAURSEN se tváří tyto misky. Není tomu tak, jedná se o misky od  firmy  CMP France. Mají velmi podobné barvičky jako Mynte, pouze uvnitř nejsou krémové, ale čistě bílé. Mají ještě další tři odstíny - zelený, žlutý a béžový.


Keramiku Mynte mám moc ráda, mám odstíny růžové, fialové a modré a tyto misky se k nim úžasně hodí a štítek s nápisem je nádherný.




A tak jim to spolu sluší dohromady, kdybych misky obrátila štítkem dozadu, rozdíl v odstínu je jenom nepatrný. Ale ani keramika Mynte nemá stejné odstíny - rozdíl v odstínu light lilac u Mynte můžete vidět na dvou miskách s uchem - nejdříve jsem si koupila tu velkou - odstín je krásně sytý a asi za rok jsem si koupila menší a odstín je o několik tónů světlejší.


A teď si možná ptáte, kde se dají koupit.
 Já jsem je objevila v Levných knihách
 za úžasnou cenu 79 Kč.
 

Přeji vám krásný zimní víkend !!!

Komentáře

  1. Krásne si nakúpila. Škoda, že v našom meste nemáme žiaden obchodík,kde by sa dali kúpiť takéto nádherné vecičky.
    m.

    OdpovědětVymazat
  2. 79 korun??? Úžasná cena. Mističky jsou nádherné a krásně se hodí k těm původním. Budu muset navštívit také Levné knihy, přitom tam často courám, ale na mističky jsem nenarazila.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné misky a cena je taky úžasná. V levných knihách bych je nehledala :-)
    Hezký pátek Martina

    OdpovědětVymazat
  4. JITUŠKO, ZDRAVÍM.
    DĚKUJI ZA NÁVŠTĚVU.
    TVÉ MISKY JSOU MOC HEZKÉ.
    KRÁSNÉ JEMNÉ BARVIČKY.
    VĚŘÍM, ŽE Z NICH MÁŠ RADOST. CENA JE SUPER.
    MĚJ SE PĚKNĚ A UŽIJ SI VÍKENDÍK.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné mističky a překrásné jemné barvičky!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Závěrečné info o ceně mi vyrazilo dech, myslela jsem, že tyhle krásné misky dělá nějaká luxusní značka:) Vypadají kásně a sluší jim to spolu:)

    OdpovědětVymazat
  7. Jitka, máš ich peknú zbierku a farby lahodia môjmu oku.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Jitu, to je tedy paráda! Krásné tvary ,barvičky jarní a ta cena...Snad se v dohledné době do levných knih dostanu.
    Máš krásnou i tu drátěnou podložku!
    Přeji hezkou neděli a těším se na tebe, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ani vo sne by ma nenapadlo, že v lacných knihách sa dá kúpiť keramika a taká pekná. Moc dobre si vybrala, páčia sa mi tie nápisy na miskách, odlišné ale krásné.

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj.tie mištičky sú úžasné,a tie farby fantastické.skvelý výber.pozdravujem,jazmínna

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci